Ekonomi

Vodafone Türkiye’nin 2023-2024 mali yılı ilk yarı sonuçları açıklandı

Vodafone Türkiye, 2023-2024 mali yılı ilk yarı (Nisan-Eylül 2023) sonuçlarını açıkladı. Şirketin hizmet gelirleri 20,8 milyar TL olurken, Faiz, Amortisman ve Vergi Öncesi Kâr (FAVÖK) 8,0 milyar TL’ye yükseldi.

Açıklanan mali sonuçlara göre taşınabilir abone sayısı 25,4 milyona ulaşırken, M2M (Makineler Arası İletişim) dahil olmak üzere toplam mobil abone sayısı 29,3 milyona ulaştı. Faturalı abone sayısını 19,1 milyona çıkaran şirket, sabit genişbant abone sayısını ise 1,4 milyona çıkardı.

415 MİLYON DİJİTAL ETKİLEŞİM

Tüm kanallarda dijitalleşme odağıyla faaliyetlerini sürdüren Vodafone’un Vodafone Yandım ve Online Self Servis gibi dijital kanallarını kullanan aylık aktif müşteri sayısı 17 milyonu aştı. Vodafone’un dijital kanallarını kullanan müşterilerin aylık toplam etkileşimi 415 milyona ulaştı.

VERİ KULLANIMINDA YÜZDE 22,2 ARTIŞ

Mali yılın ilk 6 ayında Vodafone Türkiye müşterilerinin toplam taşınabilir data kullanımı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 22 artarak 2.403 petabayta ulaştı.

DİJİTAL HİZMETLERDE BÜYÜME

Vodafone Türkiye de bu dönemde dijital hizmet şirketi olma yolunda önemli ilerlemeler kaydetti. Şirketin Vodafone Yandım mobil uygulaması üzerinden hayata geçirdiği Her Şey Yandım online alışveriş platformunun ziyaret sayısı 50 milyona ulaştı. Vodafone’un yeni nesil taşınabilir finans çözümü Vodafone Pay ürünlerini kullanan toplam kullanıcı sayısı 4,8 milyona ulaştı. Şirketin 1.000’e yakın farklı işlemi gerçekleştirebilen kişisel dijital asistanı TOBi’nin aylık tekil kullanıcı sayısı 9,7 milyona, aylık sohbet sayısı ise 43 milyona yükseldi.

Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, 2023-24 mali yılının ilk yarı sonuçlarını şöyle değerlendirdi:

“Vodafone olarak dijitalleşmenin, Türkiye ekonomisini dönüştürecek ve kalkınma hedeflerine ulaşma sürecini hızlandıracak bir unsur olduğuna inanıyoruz. Cumhuriyetimizin 100. yılında Türkiye’nin dijitalleşmesi için çalışırken, aynı zamanda Bu alandaki gelişme fırsatlarını incelemek ve kamu politikası için önemli veriler sağlamak.” Bu anlayışla hazırladığımız ‘Dijital Türkiye 2030’ raporunda ülkemizin dijital dönüşüm sürecinin en önemli unsurları olan toplumu, şirketleri, devleti ve altyapıyı inceledik. Bu dört alanda Türkiye’nin dijital dönüşümdeki durumu, potansiyel gelişim alanları ve olası ekonomik etkileri yer alıyor. “Gelişmiş ülkelerle karşılaştırmalı bir perspektiften değerlendirdik. Vodafone olarak müşterilerimizin, ekosistemimizin ve ülkemizin dijital geleceğine fayda sağlayacak politikaların geliştirilmesine katkı sağlamaya hazırız.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
bets10bycasino
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort
istanbul escort